سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فاضلاب بیمارستانی را میتوان از مضرترین نوع فاضلاب های شهری نامید. دلیل این موضوع وجود انواع مختلف میکرواورگانیسم های خطرناک و بیماری زا در محتویات آنها می باشند. بنابراین در اثر تخلیه این نوع فاضلاب بدون انجام مراحل تصفیه ضروری به محیط اطراف ، می تواند موجب انتشار انواع بیماریها در انسانها و دیگر موجودات زنده نماید. علاوه بر این معضل به دلیل بار آلی بالای این نوع از فاضلاب ها در صورت تخلیه به محیط زیست ایجاد معضلات زیست محیطی می کند. با توجه به پتانسیل وجود چنین خطراتی در پسابها و فاضلابهای بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی استفاده از یک سیستم تصفیه فاضلاب مناسب بسیار ضروری میباشد. استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان یکی از مقرون به صرفه ترین و مناسبترین راهکارهای تصفیه فاضلابهای بیمارستان میباشد. برای تصفیه نوع فاضلاب بیمارستانها از روشهای متنوع تصفیه هوازی مانند روش هوادهی گسترده EAAS، تصفیه فاضلاب با روش MBBR، تصفیه فاضلاب با فرآیند MBR، تصفیه فاضلاب با فرآیند USBF و… استفاده می شود. به علت وجود انوع عوامل بیماری زا و اورگانیسم های پاتوژن ضد عفونی اصولی و دقیق این نوع فاضلاب ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
شرکت مهندسی فراب زیست فراز سالهاست که در امر طراحی و ساخت انواع تجهیزات تصفیه فاضلاب صنعتی فعالیت میکند که در همین راستا تهیه و ساخت سیستمهای تصفیه فاضلاب بیمارستانی نیز از جمله تخصصهای این شرکت محسوب میشود.

نوع فرآیند مورد نیاز تصفیه و همچنین محاسبه میزان حجم فاضلاب تولیدی از جمله نیازمندیهای اولیه برای برآورد ساخت یک سیستم تصفیه فاضلاب بیمارستانی میباشد که با تماس با مشاورین و کارشناسان این شرکت میتوانید از ایشان راهنمایی و مشاوره دریافت نمایید.


نوشته شده در  جمعه 97/6/9ساعت  4:1 عصر  توسط FarabZist 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سختی گیر آب و لزوم استفاده از آن
لوله پلی اتیلن و استفاده های آن در انتقال سیالات
سپتیک تانک و استفاده برای تصفیه فاضلاب
شیلنگ ویبراتورهای برقی چیست
[عناوین آرشیوشده]