سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پکیج تصفیه فاضلاب  را میتوانیک سیستم تصفیه فاضلاب کامل با همه بخشهای استاندارد و مورد نیاز یک سیستم تصفیه دانست. تفاوت عمده در ابعاد بسیار کوچکتر آن نسبت به تصفیه خانه های صنعتی بزرگ میباشد. واحدهایی که در یک تصفیه خانه کامل وجود دارد شامل مخزن هوادهی، مخزن ته نشینی، مخزن تماس کلر، مخزن ذخیره لجن و … است. تمام بخشهای نام برده شده در پکیج های تصفیه پیش ساخته نیز به کار برده میشود. از این پکیجها می توان برای تصفیه انواع فاضلاب های صنعتی و یا بهداشتی بهره برد.

فاضلاب بهداشتی فاضلاب حاصل از منازل مسکونی، مجتمع های اداری و تجاری، بیمارستان ها و .. می باشد. فاضلاب بهداشتی از دو بخش عمده تشکیل شده است فاضلاب حاصل از شستشو و نظافت که اصطلاحا آب خاکستری (Gray water) نامیده می شود و فاضلاب حاصل از توالت که اصطلاحا فاضلاب (sewage) نامیده می شود. معمولا این دو بخش با هم مخلوط شده و تصفیه می شوند. در حال حاضر فاضلابهای بهداشتی به علت دارا بودن مواد آلی محلول و همچنین انواع مختلف پاتوژن ها و بیماریهای واگیردار سهم بسیار بزرگی در آلودگی محیط زیست در تمام نقاط دنیا دارند.

– پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی از قبل مونتاژ شده و در کارخانه تست شده است. به این شکل هزینه نصب و راه اندازی آن در محل بسیار کاهش خواهد یافت.

– حجم فشرده شده این سیستمها ادغام و نصب آنها را با توجه به امکانات و فضای موجود آسان میکند.

– پکیجها به صورت کامل مهندسی شده و در سریعترین زمان ممکن طراحی و ساخته میشوند.

– قابلیت تمیز کاری کامل برای اطمینان از بهترین عملکرد سیستم

– عملیات ساده و تعمیر و نگهداری که نیاز به نظارت حداقل اپراتوری دارد.

 

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی شرکت مهندسی فراب زیست فراز در ظرفیت های گوناگون، از جنس فلزی و پلی اتیلنی تولید می شوند. طراحی این پکیج ها به گونه ای انجام می شود که به راحتی قابلیت رسیدن به استاندارد های سازمان حفاظت از محیط زیست را دارا می باشد. از لحاظ حجم تصفیه و با توجه به نیاز و میزان فاضلاب تولیدی امکان ساخت در ظرفیت های متنوع از 1.5 متر مکعب در شبانه روز به بالا تولید وجود دارد.

شرکت مهندسی فراب زیست فراز از شرکتهای معتبری است که در طی سالهای اخیر انواع خدمات و تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب صنعتی و بهداشتی را ارائه داده است.


نوشته شده در  دوشنبه 97/6/5ساعت  11:18 عصر  توسط FarabZist 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سختی گیر آب و لزوم استفاده از آن
لوله پلی اتیلن و استفاده های آن در انتقال سیالات
سپتیک تانک و استفاده برای تصفیه فاضلاب
شیلنگ ویبراتورهای برقی چیست
[عناوین آرشیوشده]